2019-01-18

Var på gymmet hela dagen


Igår var det inte så mycket som hände i min värld utan att dagen  gick skitsnabbt för jag jobbade.

Vi var i ett lite äldre hus i början av Torrevieja och lossade ett helt lass med diverse saker. Och husen som är lite äldre har i regel smalare trapphus och finns det hiss så är den oftast som en sockerlåda i storlek.

Ja, så igår var jag i ett sådant hus och dagen gick och både fötter och musklerna fick jag använda. 

Så därför rubriken, var på gymmet hela dagen.


9 kommentarer:

  1. Praktiskt att kombinera träning och jobb. Jag undrar... vad jobbar ni med egentligen... frakt av något slag? Ha en fin helg!

    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Känns bra när man kan kombinera jobb med träning :)
    Då kan man vara "ledig" på kvällen
    Ha en skön dag
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ni är så duktiga. Trevlig helg på er

    SvaraRadera
  4. Det kan verkligen jämföras med ett rejält gympass! Hoppas fredagen blir lite lugnare.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Himla bra att kunna förena nytta med nöje. Eller "nöje"? Ett gympass är inget direkt nöje som jag brukar ägna mig åt ;-)

    Ha en fin fredag!

    SvaraRadera
  6. Jag tycker ert arbete, verkar jobbigt emellanåt.>Man skall vara i Er ålder om man orkar detta.
    Stor kram till Er båda. Ni är fantastiska lycka till med allt.konstigt med datan i dag, den bestämmer i dag, inte jag längre, Lycka till med allt, Ni avgör ju skälva vad ni jobbar med. Stpr kram från morsan i Sverige.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha,ja jag gör ju det när jag närmar mig 60 😉.

      Radera
  7. Jag är imponerad av din energi. Önskar jag hade lite mer av den varan själv. Ha en skön helg. =) Kram Carina

    SvaraRadera
  8. Härligt, då behöver du inget riktigt gym :) Kram.

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.