2019-11-14

Tur och retur och retur och retur och


Många vändor blev det in till Torrevieja igår. När vi skulle leverera ett helt möblemang till en kund som skulle bosätta sig här. Man blir alltid lite nervös hur det ska se ut på gatan man ska leverera till. Gatorna är ofta inte allt för breda mitt inne i Torrevieja. Men igår hade vi tur med parkeringsplats alla vändor vi gjorde till adressen.

Efter Torrevieja tog vi och styrde bilen upp till Alicante med en leverans till innan dagen tog slut.

Körde förbi Mercadona på hemväg och handlade lite frukt och grönt innan vi åkte hem till Casa 66.

Ja, roligare än så här blev inte min mittiveckandag, och jag var rätt nöjd med mitt träningspass när dagen var slut.


Ibland har man tur med parkeringsplats fast gatorna är smala.

Sedan blev det Alicante tur och retur.

5 kommentarer:

  1. En produktiv arbetsdag. Hoppas ni får en vilodag idag då. =)
    Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Blev några mil med bilen :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att det gick bra med parkering och så. Verkar v ara ett trevligt jobb du/ni har tycker jag! Så mycket ni får se, olika platser att besöka!
    Kram och ha en fin torsdag!
    /Maria

    SvaraRadera
  4. Det är i alla fall något lättare att parkera vid den här tiden på året än mitt i högsäsongen. Men tur att ni hade tur ändå :-)

    Ha en fin dag - molnen ska tydligen lätta något framåt em :-)

    SvaraRadera
  5. Så skönt att det ordnade sig med parkeringen för jag kan tänka mig att det var ett stressmoment.

    Ha en bra onsdag!

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.