2018-12-20

Igår var det mittiveckandagen

Även denna vecka rusar iväg med blixtens fart. Tyckte precis det var måndag och man hade en hel lång vecka framför sig. Men nu är det bara (fr.o.m. idag) 2 dagar kvar innan vi reser till Sverige.

Gubben tog in resväskorna från förrådet igår så nu är det bara att börja packa om man vill. Men vi gör nog som vanligt pysslar med det på kvällen innan vi ska åka.

Vad gjorde jag mer igår då, jag lagade mat och tog saxen och klippte lugg på mig själv. Ja, det blev inte riktigt som bilden jag hade uppe i mitt huvud. Men som sagt det är ju inte första gången jag naggat med saxen själv och det inte blev som jag tänkt mig. Som tur är så växer det ju ut igen och så får jag beställa tid hos frissan när jag kommer hem igen.


Solen på uppgång 


Hepp!

Och fisk blev det på tallriken.

7 kommentarer:

  1. Fin du blev och välkommen hem till Sverige kram

    SvaraRadera
  2. Tycker luggen din ser bra ut. Håller med om att dagarna swishar snabbt förbi. Men ibland är det ju bra.
    Som när man snart ska fira jul med hela familjen. =) Kram Carina

    SvaraRadera
  3. Det blev jättebra tycker jag (med luggen).

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att din lugg får klart godkänt! Min blev en katastrof och då menar jag verkligen katastrof.

    Kram och god torsdag!

    SvaraRadera
  5. Jag tycker det blev jättefint med din klippning - du kan få klippa mig vilken dag som helst :-)

    Packa gör även vi bara kvällen innan. Däremot brukar jag se till att allt är rent så man kan välja vad man vill av dom (fåtal) kläder vi har. När jag kör "sista" tvätten brukar jag utlysa klädrestriktioner. Dvs det du skitar ned efter detta får inte följa med i packningen :-D

    SvaraRadera
  6. Det ser ju jättefint ut med luggen! Hade väntat mig något helt annat innan bilden dök upp, med tanke på dina ord ;)
    Ja, visst går tiden fort nu! Här blir det sill-inläggningar och lite annat fix idag, för sedan blir det ett Stockholmsdygn imorgon, utan några som helst julförberedelser.
    Önskar er en fin resa till Sverige
    Kram/maria

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.