2019-11-05

Tidig morgon


Klockan stod på väckning kl.06.00 men jag vaknade innan såklart 🙃, vem blev förvånad!
Skulle börja tidigt på jobbet för det kom en trailer med nytt gods till nya kunder på morgonen.
Så det var fortfarande mörkt när jag stack iväg.

Men bara solen börjar att visa sig så går det snabbt tills morgon blivit dag och värmen stigit över +20 strecket med raketfart.

Jobbdagen tog slut fram på eftermiddagen när vi hunnit med att köra ut gods till kunder som snart vänder hem till Sverige igen som är här i Spanien just nu.

Hemma igen blev det ingen riktig middag på bordet utan det fick bli varma mackor istället. Hade haft med mig pannkakor till jobbet som frukost/lunchvariant. Så jag orkade inte stå i köket och fixa till någon middag, och varma mackor går snabbt och är gott också.

Sedan hände det inget mera kul på min måndag. Men jag är rätt nöjd med den starten på en ny vecka ändå.


Såg solen stiga på himlen från lagerlokalen.

6 kommentarer:

  1. Varma mackor är gott. Och man kan ju variera vad man har på hur mycket som helst. =)
    Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Det räcker gott och väl till att göra en bra dag :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Varma mackor duger gott som middag och är snabbt att göra.
    Vilken vacker bild!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Varma mackor smakar alltid bra. Dessutom kan man ju slänga på lite av varje som man har i kylen :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Varma mackor är både lättlagat och gott! Inte alls dumt när man inte känner för att tillbringa alltför lång tid i köket :-)

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.