2016-11-07

Nu har det hänt igen

Man börjar ju undra vad som gör att katterna här drar sig till min gubbe. Hemma i Sverige är inte min lilla gubbe inte något fan av katter. Inte så att han hatar dom, men vi skulle aldrig bli med katt, så mycket vet jag. En av våra flickor har katt, en raggdoll som är jättesöt. Men den är så skygg för främmande människor, så den kan man inte kela med.
I somras blev gubben tjenis med en katt som nästan till slut försökte komma in i huset. Nu när vi kom ner har grannen till oss en liten katt som drogs till gubben med en gång. Och här om dagen när vi satt oss och vila när vi var ute och gick, kom denna katten och hoppade upp bredvid honom. Ja, ni ser ju själva på bilderna hur katten trivs.



5 kommentarer:

  1. Fantastiskt, jag tror inte mina ögon. Kattkraken vet ju inte vilket val han gjort. Hade det varit i Sverige, kunde det ha varit med livet som insats.
    Herregud vilken förändring. Jaa djurvänligt har Du ju alltid varit.

    SvaraRadera
  2. Tror minsann att ni blir med huskatt i Spanien, ser ut som två riktiga kompisar.... Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Så mysigt! :-) Grattis till nytillskottet i familjen :-D

    SvaraRadera
  4. Naw...så mysigt & vilken sötiskisse ❤️ ...
    /Kram & ha det så gott!

    SvaraRadera
  5. Men så mysigt! Den får väl följa med hem till Sverige :D
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.