2016-11-05

Lite crazy

Vi fick visst blodad tand på att gå till Torrevieja, för vi utökade sträckan lite till igår. Så vi tog på oss våra gympadojor och gick ända bort till playa los locos. Vi stannade två gånger för att ta vätskepaus och en tapas på vägen. Men när vi började att gå hemåt beslutade vi oss att ta en taxi för vi började bli riktigt hungriga.



I morse när jag vaknade studsade jag inte upp ur sängen som jag brukar här, för jag hade så djä...skt ont i huvudet. Så gubben hämtade piller och jag försökte att somna om och sova bort värken. Men det gick sådär med det, så jag bytte sängen mot soffan istället och somnade till en stund.
När jag vaknade kände jag mig lite fräschare i skallen, så vi gick ut och handlade lite grönsaker på marknaden. Tog en sväng bort till La Zenia för att handla till barn och barnbarn. Där borta lyxade vi till det lite jag och gubben, vi tog ett minispa för våra naglar och händer.
 
 

4 kommentarer:

  1. Tänk att gå där på stranden, ser sååå skönt ut...
    Fina naglar blev det också, skönt det också!
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  2. Det lät låter ju inte så bra med huvudvärk.
    Ni får väl taga det lite lugnt en dag. Drack du kanske Rödvin, det
    kan ju ge huvudvärk, tillsammans med sol. Jag kan ju aldrig taga
    Rödvin. Det kan ju vara så enkelt som en oduglig huvudkudde,
    Krya på dig lilla gumman.
    kram mamma H

    SvaraRadera
  3. Aha! Så det blev en ny tur till Stan :) Och visst är det härligt att kunna promenera och slippa snö kyla!
    Snygga naglar blev det också :)
    Hoppas huvudvärken känns bättre!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jösses vad duktiga ni är på att promenera! :-)

    Hoppas det känns toppen i knoppen nu!

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.