2016-11-12

Spaniens katter gråter

Just nu sitter vi på flygplatsen för att snart gå på planet som ska ta oss hem till Sverige igen. Hemma på svensk mark kommer grabben och hämtar oss för vår bil står hemma och väntar på att få vinterdäcken påsatta. I morgon kommer hela flocken till oss så vi får kramas igen.
Det jag sitter och funderar på nu är hur alla spanska katter ska klara sig utan gubben min nu. Här är ett bildbevis till på ännu en katt som avgudar honom. Det här var vår grannes katt som jag gillade NOT. En sådan där katt som trodde att man lekte med den så fort man rörde en fot eller finger.

3 kommentarer:

  1. dET VAR V'ÄLDANS,MEN LILLA GUMMAN KATTER TYCKER OM ATT LEKA MED ALLT.
    HA, HA DÅMENAR JAG ALLT, FINGRAR, FÖTTER . dET ÄR OFÖRKLARLIGT
    ATT TOMMY SITTER DÄR, OCH BÅDE KATTEN OCH HAN NJUTER.
    DEN RENDAHL JAG MENADE HAR DU PÅ DIN BLOGG. KRAM hAJAN

    SvaraRadera
  2. Naw...Sötiskissen ❤️
    Trevlig resa hem till kalla Sverige :)

    /Kram i Vintersolen!

    SvaraRadera
  3. Så trist att ni lämnar Spanien nu! Men roligt att få komma hem och krama om nära och kära!
    Och nästa gång kommer ni ju ner till ert eget bo :)
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.