2016-11-17

Pepparkakornas tid

Jag är lite smågalen i pepparkakor och denna årstid är det ju fritt fram att äta dom nästa hur mycket som helst. Jag gillar Nyåkers pepparkakor bäst. Tycker dom smakar pepparkaka och inte bara socker som en del gör.
När jag handlade i måndags fick jag se att Lindahls nu hade kvarg i pepparkakssmak. Så jag var helt enkelt tvungen att stoppa ner en burk i vagnen. Men som sagt allt som sägs smaka pepparkaka, gör inte det jämt. Så denna kvarg kom inte på top 10 listan över huvudtaget. Men nu har jag smakat och behöver inte köpa den mera. Har ni testat den?

8 kommentarer:

  1. Nix den har jag inte smakat! Håller mig till pepparkakor som det går åt många av just nu.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. hejsan lilla gumman jaa man lär sig med tiden-
    när du får tid i morgon ring mig då. mamma h

    SvaraRadera
  3. Pepparkakor är gott och kvarg är gott men jag har inte ens sett den där. Kanske jag testar. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  4. Den har jag inte testat :) Älskar pepparkakor. Och saffrans bullar är ju också sååå gott ;) Kram och ha en fin fredag <3

    SvaraRadera
  5. Oooo,jaaa så gottit Pepparkakor ❤️ ....
    /Kram & ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. Den har jag aldrig testat....däremot pepparkaksfil :)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Synd att jag äter glutenfritt för glutenfria pepparkakor är inte goda. Har inte testat denna kvarg. Kram.

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.