2016-11-15

Datorfix

Idag när jag kom hem från jobbet var köksbordet belamrat med datorer. Gubben och dottern satt djupt koncentrerade för att lösa problemet som uppstått på Julias dator. Förmodligen ett virus förstod jag när dom småpratade sinsemellan varandra. Den kom en bra bit på väg innan dom bröt upp. Klockan tickar även på när man har roligt (som dom två tycker). Barnen har ju skola i morgon och behövde hem och sova.
Datorn står kvar på köksbordet för gubben tänker fortsätta med den. Känner jag dom här två rätt, så är dom inte nöjda förens dom löst problemet. Det är ju toppen för Julia såklart, men inte så kul att ha köksbordet fullt med datorer en längre tid.

Jag fattar nada av detta.

Ett riktigt teamwork.

Filmtime, och en som är trött.

6 kommentarer:

  1. Hörde att han skulle hjälpa Julle med datan.
    Själv har jag sovit hela kvällen.
    Satt och såg på tv, men somnade därför fortsatte jag i min säng.
    nu skall jag ta ,ig en banan. god natt

    SvaraRadera
  2. Jobbigt med prylar på bordet - men perfekt med en dataavdelning så nära till hands ändå :-)

    SvaraRadera
  3. Jobbigt när det strular!
    Hoppas de får rätsida på problemet!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Datastrul är inte kul. datorer på bordet är inte heller en höjdare. Hoppas ni får ordning. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  5. Så roligt att få se Julia igen, det var ett tag sen.
    Hoppas datorn bliver bra nu, man vet ju hur less man bliver
    när det inte funkar.

    SvaraRadera
  6. Älskar kladdkaka men kan ej äta det efter min magoperation :(

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.