2016-11-21

Kort måndag

Jobbade bara till middagen idag, för jag hade en läkartid på eftermiddagen att passa. Sedan blev det en sväng till Ica för att hämta kassen för den här veckan. Kör med 3-dagarspåsen för 2 pers. som heter Bistro. Sedan bar det iväg hem och fixa till något att äta och det fick bli enchiladas på med bönmix och lite köttfärssås som fanns kvar. Lunchlådan till imorgon blev en laxrätt.

slutletat efter tomter och hus bara att fortsätta i morgon igen.

På väg från lasarettet. (Jag är inte groggy fast man kan tro det på bildkvalitén)

Det här var visst inte matavdelningen på Ica. (Även här lite skakig på handen)

Enchiladas på mitt sätt.

Laxrätt med glasnudlar. Den var stark när jag provsmakade.

Ett litet smakprov som låg i påsen på en ny choklad. Blir nog en bit till kaffet ikväll

10 kommentarer:

  1. Mycket smaskigt i detta inlägg. Mums! Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Ja det brukar inte alltid vara matavdelningen som är mest spännande på ica ;) Ser gott ut med båda maträtterna och den där chokladen blir jag nyfiken på. Kram Katta

    SvaraRadera
  3. Den där chokladen såg spännande ut!
    Älskar att testa just sånt jag=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Hej,

    Vi har också funderat på att prova matkasse eftersom mitt största problem är inte ATT laga mat utan att komma på vad jag skall laga. Ja, kanske man skulle våga prova.

    Ha en fin dag och lycka till med hus och tomt letandet. Spännande!

    Kram, Anneli

    SvaraRadera
  5. En bit choklad tackar jag inte nej till :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Matkasse är inget för mig,måste klämma och känna o bestämma själv! men bra att det finns för dom som vill ha! Chokladen ser god ut ! Måste prövas..Ha en fin kväll...kram

    SvaraRadera
  7. Haha! Inte groggy? Vem försöker du lura? Suddiga bilder och en väääldigt konstig matavdelning... ;-)

    Hoppas läkarbesöket gick bra!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.