2016-11-26

Dessa små lampor

Idag skulle det röjas massor hade jag tänkt, men hur blev det. Ett gissel av små lampor som ska förgylla advent tog upp min tid istället. Nu hade jag inte tänkt att pynta så mycket eftersom vi ska flytta snart. Men lite lampor som lyser upp mörkret vill man ju ha,  i alla fall jag. Men nu ska ju dessa ljusslingor lysa också när man sätter upp dom. Nu gjorde dom inte det tyvärr, och detta tog sin lilla tid att fixa detta. Det slutade med att jag tog fram saxen för att få bort ljusslingan i granhjärtat. Men nu lyser det så fint vid vår ingång. Stor röj i garderoberna får bli en annan dag. Vi flyttar ju inte förens i februari.





6 kommentarer:

  1. det är så snyggt som vanligt vid Er Entre.
    Jag har haft en trevlig kväll med Så mycket bättre och Robin.

    Nu skall jag kolla vad kamraterna har skrivit om.

    natti.natti önskar Hajan

    SvaraRadera
  2. Ser mysigt ut!

    Var så fint på sista promenaden igår kväll.
    Överallt så glittrade det av ljus.
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Visst blir man lite irriterad på dessa ljusslingor som inte brukar fungera. Och dessutom trasslar ihop sig!
    Men det blev ju jättemysigt när du fick upp dem :)
    Kram och trevlig första advent!

    SvaraRadera
  4. Så fint det lyser! Klart du måste ha ljus - ni flyttar ju inte förrän tjugondag Knut har varit! :-)

    Ha en fin första advent!

    SvaraRadera
  5. Det där känner jag igen... ett pyssel med all belysning.
    Mysigt ni har fått det! Fin första advent! KRAM Anna

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.