2020-05-28

Igår rullade det på


Vi var lite norr över igår och första stoppet var i Denia. Sedan fortsatte vi resan över berget och kom till nästa stopp som var Javea. Efter det styrdes bilen ännu en bit norr ut till Torres Torres.

Tyvärr blev det inte några kort med mobilen igår genom bilrutan som jag brukar. För vindrutan såg ordagrant för jävlig ut på bilen. Så mycket insektspluppar så bilderna såg bara suddiga ut. Det är ju roligare när man ser vad man har tagit för bild.

Men resan var skoj, trafiken var lagom och kunderna var glada.

Fick vänta lite på mäklaren i Denia. Så då knäppte jag ett kort.

Middagen blev kalkon, sallad och ugnsrostade kikärtor.

4 kommentarer:

  1. Bättre med en bild på god mat än massa insektsgegga på bilrutan :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Rostade kikärter är jättegott tycker jag. Kalkon är förståss också gott. =)
    Ha en bra dag nu.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  3. Jag har sett till att ha fönsterputs och en trasa i bakluckan på bilen när inte spolarvätskan är tillräcklig för att rensa rutan. Fast bilderna jag tar från bilen blir oftast suddiga och dåliga ändå :-D

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  4. Vad fint det såg ut att vara i Denia. //Christina

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.