2022-03-03

En lagom onsdag

 

Vi hade en strålande dag igår med. Men det var lite kyligt på morgonen när jag tog min runda. 

Jag tog och tömde tvättkorgen när jag kom tillbaka på det som fanns i den, och fick ihop en maskin tvätt. För om man ska tro väderappen så kommer det bli sämre väder till helgen.

Jag och gubben bestämde oss för att åka ner till havet och ta en öl i strandbaren. Men när vi cyklade förbi An Sibin, fick vi se att Carolin och Fredrik satt där. Så vi parkerade våra cyklar där och slog oss ner hos dem och tog våran öl där istället.

När vi kom hem igen fick det bli en restmiddag på det som fanns kvar sedan gårdagen.

Sedan virkade jag några mormorsrutor till tv:n på kvällen.


Det blev en ny runda.


Tvätten torkade fort i vinden.


Det blev en wraps på kidneybiffarna som blev över från tisdagen.



Några rutor om dagen, så är jag nog färdig snart 🙄.

8 kommentarer:

  1. Minns ej om jag har frågat, men vad ska det bli av alla rutor?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag passade också på att tvätta igår. Vädret ser verkligen inte kul ut framöver ett tag...
    Man är ju inte en sämre människa än att man kan ändra sig, så ni gjorde helt rätt i att stanna där ni fick sällskap till ölen :-)

    Ha en braig dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej verkligen inte 😟.
      Trevligt att bli fler runt bordet 😀.
      Detsamma till er.

      Radera
  3. Ännu en bra dag hos er. Skönt att få undan tvätten om vädret inte ser så lovande ut framöver.

    Kram och god torsdag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det ser inte så roligt ut nu ett par dar fram över. Bara en massa regn.
      Detsamma till dig.
      Kram

      Radera
  4. Åh jag älskar mormorsrutor! Så fina! Ska bli spännande att få se det färdiga resultatet!

    KRAMAR Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi får hoppas det går att ha på sig 🙈.
      Kram

      Radera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.