2022-07-10

En trevlig lördag

 

Jag gick och mötte upp Ulrika för att göra marknadsrundan. Det var lite mindre marknadsstånd igår. Men det vi skulle ha de stånden var på plats. Jag köpte stora gröna oliver som var inlagda i någon god lag.

Senare på dagen gick jag och gubben upp till Ulrika och Mats för vi var bjudna på poolparty. Det bjöds på tapas och öl vid poolkanten och senare på kvällen blev det nybakade pizzor med diverse gott på. Det serverades vin, öl eller skumpa att skölja ner pizzorna med.

Tiden rusade iväg som vanligt när man har trevligt. Så när jag kikade till på klockan höll jag på att baxna, jösses, vad tiden hade rusat iväg. Hon var nästan 02.30 🙈. Så vi packade ihop våra badgrejer och tackade så mycket för en trevlig dag/kväll/natt och gick sakta hemåt i månens sken.

Vi var inte de enda som var ute så dags. Vi mötte några stycken på vägen som också hade varit ute och nattsuddat.


En kall öl i solgasset är inte fel alls.



Lite tapas till ölen var inte heller så dumt.

8 kommentarer:

  1. Vilken härlig och bra dag det blev! I bland går tiden så fort så man får väl säga att ni fick en helkväll :D

    Kram och god söndag!

    SvaraRadera
  2. Ja, det blev en toppendag även om den nu blev väldigt sen 🙊🙈.
    Detsamma till dig.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så mysigt och trevligt ni hade det!! Att tiden gick så fort var ett gott betyg!

    SvaraRadera
  4. Så mysigt ni hade. Och gott. Då går tiden jättefort. Ha en fin dag. //Eva

    SvaraRadera
  5. Poolparty är aldrig fel, även om det kan bli sent. Kraaaam Pia

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.