2022-07-20

Förberedelse

 

Vi var hemma igår, eller förresten jag var en sväng bort till La Zenia på förmiddagen. Skulle ha några saker på Alcampo och tog mig en promenad dit. Eftersom jag var rätt tidig så hade de inte hunnit att bli en massa folk ännu som man behövde trängs med.

Gubben vattnade alla blommor igen eftersom vi sticker iväg på en liten lillsemester några dagar nu. Värmen håller ju i sig så det är lika bra att ge blommorna rejält med vatten.

Vi får se om jag kan göra några inlägg när vi åker iväg. Annars så blir det tyst ett par dagar här på bloggen.


Kalle Stropps lillebror.



Han vilade benen på snöret som rosorna har stöd av.

12 kommentarer:

  1. Ha en skön semester!

    SvaraRadera
  2. Vilka lattjo ögon den hade, men måste ändå säga att den var söt. Ha det nu så bra på er tripp

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ser ut som sådan där skojbrillor man kan köpa.
      Tack.

      Radera
  3. Ha det gott på eran semestern!

    KRAM Anna Channal

    SvaraRadera
  4. Ha en underbar semester, vart det nu än bär hän :-)

    SvaraRadera
  5. Ha en skön liten semester! Kram

    SvaraRadera
  6. Då önskar jag er en fin minisemester!

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.