2022-08-27

Ingen ovanlig fredag

 

Fredagen startade med löpning som den brukar göra. Sedan gick väl allt som på räls. Vi gjorde det vi hade tänkt att göra sedan tog vi fredagsmys på eftermiddagen fram till läggdags.


När jag kom ner till havet var jag före solen för en gångs skull.


Men det tog inte många minuter på min löprunda innan den tittade fram.


Sedan blev det frukost och nyhetsmorgon på tv:n.


En ny spansk fasadflagga har kommit upp.


Även den svenska fasadflaggan behövdes bytas ut till en ny.


Hittade dessa två skrynkelskjortor/blusar på Primark. De hade kostat 13€/st. men var nedsatta till 4€/st. Gillar färgerna.


Fredagsdrinken blev som vanligt en hittepådrink. Som vi döpte till "summer teeth".


Vi grillade fläskfilé och grönsaker på kvällen.



Sedan försvann solen bakom hustaken och snart så blev det mörkt.

10 kommentarer:

  1. Jaså minsann, är det rea nu? Trevligt! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det fanns många röda lappar på plaggen. För nu ska vinterdressen in i butiken.
      Kram

      Radera
  2. Summer teeth såg riktigt härlig ut. Lika färggrann som dina nya blusar. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev en god liten rackare med ett färgglatt smile 🤣😉.
      Ja, de var härliga färger och ett superduper pris på dem.
      Kram

      Radera
  3. Låter som en bra dag.
    Gillar blusarna. Primark är bra och alltid billigt, gillar också denna affärskedja.
    Blir alltid hungrig när jag läser din blogg, alltid visar du något gott 😊.
    Nu börjar det regna här utanför Göteborg. Det var längesedan jag kunde säja detta, känns skönt.
    Trevligt veckoslut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var helt perfekt 👍.
      Jag gillar den butiken med. Alltid hittar man något.
      Såg på tv:n att vädret vänder nu i Sverige.
      Ha en fin helg du med.

      Radera
  4. Vilket fynd med blusarna! WOW! Önskar jag kan få en sådan tur någongång, hmmm :-D
    Mat och dryck ser fantastiskt gott ut, när kan jag komma på besök? :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst var det.
      Hahaha, tack 😁, välkommen.

      Radera
  5. Vilken bra fredag det blev! Skjortorna är väldigt snygga och den gröna gillar jag lite extra. En populär sommarfärg i Sverige i år och kanske också i Spanien.

    Kram och god kväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var en bra fredag.
      Och modet följer trenderna även här i Spanien 😉😀.
      Grönt är en färg jag gillar med.
      Kram

      Radera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.