2018-09-12

En kul dag

Igår var det jobbdag igen och vi var runt på några ställen runt Torrevieja. På ett av dom sa tjejen där, -är det inte du med Hallon & Blåbärbloggen. Blev lite paff först men sedan jätteglad att hon gav sig till känna att hon läste min blogg.




Efter jobbet var avklarat blev det hem och laga till lite mat. Att vi skulle ha fisk hade vi redan bestämt på morgonen innan vi åkte iväg. Fisken var färdigtinad i kylen så det var bara att panera och steka den. Skönt när det går snabbt när man är hungrig.



9 kommentarer:

  1. Första gången det hände mig blev jag också jätteglad och lite generad när jag förstod på riktigt att någon läser mina ord. ��

    SvaraRadera
  2. Så kul att hon gav sig till känna och att hon visste vem du var!

    Kram och ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Alltid trevligt när bloggläsare ger sig till känna :-)

    Maten såg som vanligt väldigt god ut - minus morötterna då :-D

    Ha en finfin dag!

    SvaraRadera
  4. Kul att hon gav sig tillkänna :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Visst är det roligt när läsare ger sig till känna :)
    Skönt när matlagningen blir smidigt efter en lång dag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Åh vad roligt att bli igenkänd. Kram.

    SvaraRadera
  7. Trevligt att träffas "på riktigt" och tack för en bra blogg.

    SvaraRadera
  8. Det är så roligt när någon kommer fram och ger sig till känna så där. Det hände mig när jag och maken var i Örebro för några år sedan, en tjej som kom fram till oss när vi åt lunch. Jag blev så glad för att hon vågade och att hon tyckte om min blogg :)
    Vad mysigt att få ner barnbarnen! Förstår att du längtar! Vårt yngsta barnbarn blir också 7 månader i mitten av september.
    Och du... panerad fisk så gott! Det var länge sedan jag gjorde det, dottern som är betydligt bättre på panerandet, hon bor inte hemma längre... ;)
    Kram och ha det fint!
    /Maria

    SvaraRadera
  9. Så roligt lilla vän, att de hör av sig. Nu skall jag göra en Vetekrand, med lite gott i- Äntligen fanns det potaris som bliver gott för Potastispure. Det skall jag ha i dag. En ny stjärna här i dag, jättegullig. Hon hette ELLINOR nästan samma sade jag, jag heter Eleonora.Nej nu är det dags att köra på
    ta det lite lugnt, dedt är ju en dag i morgon med, Hi.Hi kram från mamma H

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.