2020-10-01

Det var onsdagen

 

Ibland suckar man och stönar för att dagarna bara susar förbi med en sådan fart så man knappt hinner blinka känns det som. Man vill helt enkelt ha fler timmar på dygnet för att hinna med.

Men så ibland kommer en sådan dag då man undrar om inte dagen snart ska ta slut och att det ska bli kväller så man bara kan gå och lägga sig. 

Känner någon igen sig 🙄😯😔????


Men det är då man bara ska vända blicken uppåt och kolla in molnformationerna. Alltid ser man något annat i dem en bara ett moln. Eller hur 😊!!!


7 kommentarer:

  1. Sega dagar är inte alls kul :(
    Man vet att dagen tar slut men det känns som en evighet tills kvällen väl kommer.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst känner jag igen mig i det som du skriver! Det finns helt enkelt väldigt olika dagar.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Det är ofta så när man längtar efter något längre fram eller ibland har man en sämre dag helt enkelt. Kram ☯️

    SvaraRadera
  4. Vissa dagar är segare än andra, men dom osega dagarna segrar :-D

    SvaraRadera
  5. Ja jag har haft två riktiga zombie dagar nu. Och i dimman som vi har haft senaste dagarna ser man tyvärr inte ens några moln.
    Men som tur är blir det alltid bättre förr eller senare. Både väder och energi.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  6. Känns alldeles för väl igen det där...så idag blev det bara ett äpple som jag plåtade igår på bloggen ;-) Kram/Carina

    SvaraRadera
  7. ja sådana dagar känns igen ... Tycker mig se en dinosarie till höger i molnbilden :)) //Kram Christina

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.