2020-10-27

Dra på trissor


Bättre sent än aldrig, det är väl så man säger när saker och ting tar en sjujäklars tid innan det händer att det blir klart. Ett så kallat långtidsprojekt. Det blev ju inget evighetsprojekt i alla fall.

Men nu så, är min virkade väska äntligen klar som jag började med under lock down (mars) tiden.  

Tänker jag nu virka någon mer väska (har ju några bambuhandtag) någon gång. Får det bli i något mjukare garn eller repvariant i alla fall.





Men ingen annan har en likadan.



6 kommentarer:

  1. Inte behöver du väl köpa en ny väska. Du har ju gjort en jättefin sådan :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Den blev ju huuur bra som helst! :-)

    Ha en braig dag!

    SvaraRadera
  3. Så fin shoppingväska! Duktig du är! Minns att min mamma virkade en väska i naturfärgat bomullsgarn på 70-talet. Den hade också handtag i bambu! Din väska är lite retro med en modern touch!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. Den är både unik och jäkligt cool enligt mig. Kram

    SvaraRadera
  5. Wow, så bra och fin väskan blev! Det gjorde du bra :D

    Kram

    SvaraRadera
  6. Alltså... jag är så imponerad av dig! Woow vilken cool väska. Du kan ju verkligen trolla fram vad som helst. Kram //Tina

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.