2020-10-10

Hemmaplan


Igår var det jobb på hemmaplan med utkörningar runt omkring i närområdet. Dagen gick med en rasande fart som vanligt när allt flyter på som det ska.

När vi kom hem tog vi det bara lugnt och fixade lite fredagsmat tog ett glas vin och såklart en välbehövlig dusch innan soffan lockade och det blev tv resten av kvällen.

En superskön fredag med andra ord. 

Jag har inga bilder från igår utan det får bli lite bilder från sista dagen i Palma innan vi tog planet hem.













Det blev några steg när vi strosade runt i kvarteren för att titta på vackra Palma.


10 kommentarer:

  1. Underbar stad och kul att ni hann se lite också. Kram

    SvaraRadera
  2. Palma är en fin stad så det var roligt att ni hann med att se er omkring.

    Kram och god lördag!

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder från vackra Palma! Fast det var väldigt länge sen jag var där nu. Kanske dags att göra nåt åt det? :-)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  4. Åh vad jag längtar tills jag kan åka till Palma igen.
    Fina bilder från en fin stad.
    Ha en fin lördag
    Kram Carina

    SvaraRadera
  5. Låter som en skön fredag, palma har jag aldrig varit till men det ser jättefint ut på dina bilder . Trevlig Lördag //Christina

    SvaraRadera
  6. Väldigt vackert i Palma, av dina fina bilder att döma!
    Ha en fortsatt fin lördag!
    kram/Maria

    SvaraRadera
  7. Ljuvliga bilder...som vanligt! Här är det bara HÖST!!
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  8. Så fint i Palma! Alldeles för länge sedan jag var på Mallorca. Näst sista bilden påminner om ett stort torg i Palma där vi tog en spansk omelett 1983! Undrar var alla de diabilderna är.

    KRAM Anna

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.