2020-10-30

Gillar längden


Det går några månader mellan mina klippningar. Sist jag var där, var nog i maj någon gång eller i början utav juni. Men då i alla fall klippte jag av en bra bit på håret och gillade det faktiskt.

Vet att frissan frågade flera gånger om vi skulle ta precis vid axelns början. -Ja, det är helt okej, sa jag. Det växer ju ut någon gång.

Men hon berättade att hon haft en kund som blivit superbesviken på längden som hon klippt på kundens begäran en gång. Och man kan inte klistra fast håret igen.

Men jag blev lika nöjd den här gången åt längden som förra gången. Så sakta men säkert blir visst längden bara kortare och kortare med åren verkar det som.



Nyklippt och nöjd.

 

9 kommentarer:

  1. Så snyggt och fräscht det blev :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så snyggt det blev så den längden kan du verkligen vara nöjd med :D

    Kram och god fredag!

    SvaraRadera
  3. Snyyyggt!

    Ha nu en fin Allahelgonahelg.
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  4. SNYGGT! Jättefint :)
    Skönt att få en stund hos frissan...
    Kramis från Titti

    SvaraRadera
  5. Vet inte om jag håller med.🤔 Min frisör frågade mig med en gång och jag tänkte precis som du men inte fasen växte det ut igen men man vänjer sig 😜. Men i ditt fall är det nog ingen fara och snyggt blev det också. 💕

    SvaraRadera
  6. Otroligt snyggt!
    Väldigt elegant. Classy, classic, Crispy!
    Jag bus-visslar.

    Kramen och ha en fin dag!

    Anneli

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.