2020-10-24

Dagen bara flög iväg


Igår var en sådan där dag som bara flyger iväg och helt plötsligt så är det kväll.

Dagen var fullspikad med arbete som löpte i varandra och flöt på helt magiskt bra. Ibland blir man bara så förvånad när dagen är slut och allt blev helt perfekt.

För när jag tittade på dagen i min kalender såg det rätt tjorvigt ut att få ihop allt på tiderna som var spikade. Men ibland flyter allt som det ska och ingenting går emot en.

Det ända som jag inte hade riktigt koll på var vad vi skulle äta till middag. Men med en massa rester i kylen och småplock blev bordet fullt av godsaker när vi satte oss för att käka och samtidigt se på Idol.


Vacker utsikt över La Matastranden.



Vi behövde inte gå hungriga till säng igår heller.

5 kommentarer:

  1. Rester är bra mat det med ju. Det är lite hur man presenterar dem faktiskt. Skönt när dagarna flyter på som de ska. Kraaam och härlig helg på dig / Pia

    SvaraRadera
  2. Härligt när allt flyter på så bra. Att ni inte behövde gå hungriga, det förstår jag :D

    Kram och god lördag!

    SvaraRadera
  3. Härlig utsikt och god mat inte alls fel kram

    SvaraRadera
  4. Gillar de de där enkla dagarna när allt flyter på...och jag gillar den där blåa himmelen på första bilden!
    God mat sitter aldrig fel heller :)
    Kram Titti

    SvaraRadera
  5. Här är det perfekt att plocka fram hälften av allt och så kallar vi det för tapas. Kram

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.