2023-01-29

Nytt på foten

 

Vi åkte iväg och köpte ett ny sele till Ixa igår. För den första vi köpte på Chinobutiken är så krånglig att ta på för det första och vi gillar den inte någon av oss. Varken Ixa eller gubben och jag.

Efter vi varit i djuraffären fick gubben köra bort till La Zenia så att jag kunde springa in och kolla på ett par nya träningsskor.

Mina gamla har jag haft ett år nu och de börjar sakta men säkert att gå sönder och man känner att de gjort sitt.

Det märket som jag haft mest av och gillar har varit accis. Men igår hittade jag inga, så jag slog till på ett annat märke istället. 

Ett par New Balance blev det och de satt verkligen skönt på foten. Nu får vi se hur de känns på min morgonrunda i morgon. 





New Balance 680.

4 kommentarer:

  1. Både en bra sele och en bra sko är viktigt :)
    Kram A

    SvaraRadera
  2. Både bra skor och en bra sele är A och O skulle jag vilja säga. Just när det gäller selar skiljer det mycket i kvalitet och även när det gäller hur lätthanterliga de är.

    Kram och god söndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Både med skor och sele är det en djungel i att hitta den rätta.
      Fin söndag till dig med.
      Kram

      Radera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.