2020-03-03

Det var såååå länge sedan


Igår gick vi till La Zenia för att bowla med våra vänner. Jag har inte bowlat sedan jag gick på högstadiet, så det var ett tag sedan  om man säger så. Men jisses så kul vi hade hela gänget och vi spelade två rundor (om det nu heter så).

Efter två roliga omgångar med lätta, tunga, färgglada klot som rullade sin egna lilla väg (rännan) för min del så gick vi och åt uppe på Fosters Hollywood. Det blev hamburgare för min del och gubben tog revbensspjäll.


Inte lätt att välja.

 Så skulle man slå ner käglorna med.

 We are all the winners 🤪🙃😛.

 
 Var gott att få något i magen.

 Gorgonzola hamburgare tog jag.

Sedan var det dags att knalla hem.

10 kommentarer:

  1. Nu var det ett tag sen men jag tyckte som du att det var jättekul att bowla! Vi har en nybyggd fin bowlinghall i centrum så jag kan inte klaga på avståndet. Möjligen att sällskapet saknas?

    Ha en fin dag.
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Tack för igår. Himla kul var det :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Visst är det kul att bowla! Vi gör det lite nu och då. Roligt att göra någon aktivitet innan man sen går och äter :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det är himla kul att bowla! Fast jag skulle helst vilja ha såna där korvar i rännorna som barnen får ha... ;-)

    SvaraRadera
  5. Jag har aldrig provat att bowla. Men det ser roligt ut.
    Får prova vid tillfälle.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  6. Bowla är riktigt roligt men det var länge sedan det begav sig!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Men, åhh vad kul med bowling, och vad gott det ser ut på tallrikarna.
    Kraaam Kate 🌷

    SvaraRadera
  8. Bowling är ju superkul. Jättelänge sedan jag gjorde det. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  9. Bowling och lite god mat på det - bästa! Alltid kul att se vad ni hittar på där nere...
    Kram från ett dimmigt Öland & Titti

    SvaraRadera
  10. Bowling är verkligen roligt men man gör det för sällan. Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.