2020-03-22

Vad gjorde vi


Jo vi trotsade vädret som var allt annat än ljuvligt och var ute på gården. Gubben pysslade lite i trädgården jag pysslade med tvätten. Blev ju en maskin med gardiner och kuddfodral som jag kunde tvätta.

Det är på tvätten man ser vilka som bor här på området just nu. Där det fladdrar tvätt på terrassen, där finns det människor hemma.

Vi tog en fika uppe på takterrassen när vi båda var klara och hittade ett ställe där det var någorlunda lä. När vi sedan precis hade kommit in och jag tänkte börja med maten, då kom regnet. Ja, sedan höll det på hela kvällen.

Så har jag kluddat på mina sista par skor som jag hade hemma. Så nu är det slut med detta på ett tag, för inga affärer är ju öppna där man kan köpa skor.







11 kommentarer:

  1. Fina skor :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tog första kaffet utomhus för i år igår. Satt i lä i solen. Så varmt och skönt. Kram.

    SvaraRadera
  3. Hur snygga som helst! Mönsterdesigner minsann!!

    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  4. Ursnygga skor! Tycker om svart och vitt. Du är en riktig konstnär.

    Kram Tummelisa

    SvaraRadera
  5. Dom blir så himla snygga dina skor! Och unika :-)
    Idag hade dom lovat sol, men ångrade sig igår em. Tråkväder och tråkkarantän är ingen bra kombi...

    Hoppas ni har det så bra som möjligt!

    SvaraRadera
  6. Du är så kreativ. Skorna blir finare än om dom varit köpta så.

    Ha en riktigt fin Söndag nu
    Kram Carina

    SvaraRadera
  7. Men så fina dom blev , vad kreativ du är. Mycke finare än innan. Ha en fin dag //Christina

    SvaraRadera
  8. Attans snygga skor! Du kan du :) Kanske en starta-eget-idé för dig??
    Livet rullar på hur som, alla håller sig hemma och livet känns lite tyst o tomt.
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  9. Hur är det i Spanien? Får ni gå ut? Det får de inte i Frankrike. Vissa mataffärer o apotek är öppna. Allt annat stängt.

    Wow, vad duktig du är! Jättefina skor! Imponerande.

    KRAM Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är samma här i Spanien med. Man får gå och handla men inte båda samtidigt.

      Radera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.