2020-03-29

Slowmotion


Det blev inte direkt något gjort igår, vi kan ju inte göra så mycket heller, så det blev en slowmotiondag. Förutom alla tankar som just nu snurrar i skallen på en, som man bollar med fram och  tillbaka.

Jo jag började faktiskt att gå en runda inne på området ett tag, bara för att försöka landa i allt som händer just nu. Men efter 30 minuter gav jag upp. Så efter det tog vi det bara lugnt resten utav dagen.

Solen kom fram och hittade man bara lä så var det som vilken bra sommardag som helst. Så vi var på takterrassen i stort sett hela dagen tills det var dags att gå ner och börja med middagen.

Edamamebönor hade vi som lite snacks på dagen.
Gott att mumsa på. Har inte ätit dessa sedan vi flyttade från Sverige. Här har ni ett recept på hur man tillagar dem.

7 kommentarer:

  1. Förstår att det blev en avslagen dag...
    Dom bönorna hade jag inte ens hört talas om, men dom såg goda ut.

    Ha det så bra ni kan!

    SvaraRadera
  2. Förstår att det är många tankar som snurrar nu. Jobbigt helt enkelt.

    Kram och ha det så bra som det går.

    SvaraRadera
  3. Förstår att det är jobbigt just nu
    Kram Annica

    SvaraRadera
  4. Ha en fin söndag...mitt i all sorg och funderingar.
    Varm kram från Titti

    SvaraRadera
  5. Förstår att det är många tankar som far runt. Önskar dig en fin söndag mitt upp i allt det eländiga. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  6. Jag vet hur tomt det känns när någon man älskar går bort. Jag hoppas du fått lite ro i tankarna. Du har min sympati.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  7. Vet att det är många tankar som far runt nu. Skickar dig en önskan om en så fin söndags kväll där borta som det bara går . //Christina

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.