2017-12-30

Årskrönika för 2017


JANUARI 
Vi flyttar från huset in i en lägenhet i stan.

Vårt nya promenadstråk blir vid strömmen.


FEBRUARI
Gubben och jag är ifrån varandra en hel vecka för allra första gången.

Ruskväder en kort period.


MARS
Vi firar vår 32-åriga bröllopsdag.

Fick se att bävern letat sig in till stan.


APRIL
Som vanligt föll det även snö i April.

Men sedan kom våren.

MAJ
Var en vecka i Spanien och vårt hus.

Massor av familjemys.

JUNI
Vi firar midsommar i stan på vår balkong med typiskt
midsommarväder.

Men det var även soldagar i Juni.

JULI
Lilla Ellen föds.

Två av barnbarnen är med oss till Spanien i slutet av Juli och början av Augusti.


AUGUSTI
Åker hem med barnbarnen från Spanien och firar Axel som fyller 4 år.

Tar med mig bror min ner igen.

SEPTEMBER
Jag och gubben fyller ett år äldre även detta år😀.


Hösten börjar visa sig.


OKTOBER
 Spanien igen och denna gång letar vi bil.

Grabben med flickvän var med.


NOVEMBER
En tripp till skärgården.

En tripp till Spanien igen.


DECEMBER
Fina dagar i solen.

Firar Julen med nära och kära.

6 kommentarer:

  1. Mycket trevligt som har hänt under året! Hoppas nästa år blir lika fint!
    Kram och Gott nytt år!

    SvaraRadera
  2. Vilket härlig år ni har haft! Hoppas 2018 blir minst lika bra :-)

    SvaraRadera
  3. Härlig årskrönika. Påminner mig om att jag borde göra min. Kram

    SvaraRadera
  4. Ja ni har haft ett innehållsrikt år. Önskar er ett lika innehållsrikt 2018. Gott nytt år! Kram=)Carina

    SvaraRadera
  5. Trevlig kavalkad! Gott nytt år! ��

    SvaraRadera
  6. Så tråkigt samtidigt som det är roligt för Er. Men det måste ju kännas jobbigt också.
    Tt flytta till ett annat land. Hoppas Ni får det bra, kram mamma H

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.