2022-02-25

Det var sol igår med

 

Jodå, vi hade ett underbart väder igår med. Så jag passade på att köra en maskin tvätt och hänga den i solskenet på takterrassen. 

När allt var fixat och klart inomhus tog jag min nya bok som jag börjat i och satte mig en stund i solen och läste.

Senare på eftermiddagen tog vi våra cyklar och trampade upp till Ulrika och Mats, för vi var bjudna på tacokväll med lite spel efter maten.


Såg att det skulle bli en strålande dag.


Jag satt nere i trädgården och läste boken innan vi skulle iväg.


Tacos är bra gott.



Min nya bok.

10 kommentarer:

  1. Taco är alltid gott :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Mmmm... Tacos är så himla gott, men det var länge sen jag åt det nu. Kanske dags att ändra på det?

    Ha en fin dag trots att molnen har parkerat på himlen idag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja då är det nog dags att ändra på det 😉.
      Ja det blir nog fredagsmys i alla fall 😀.

      Radera
  3. Vad härligt det ser ut. OCH visst är tacos gott. Ikväll ska jag göra en variant på dem, en nachoplåt, lägger i tortillachips, köttfärs, mer tortillachips och sen på med en massa ost och in i ugnen. Serverar sour cream, guac och salsa till + hackad rödlök. Längtar redan nu till middagen, hihi!!
    Trevligt att komma hit till din sida!!
    Här, på samma breddgrad (i princip) som du är på faller ett kallt underkylt regn och det är noll grader. Vädret går upp och ner, ner och upp.
    Trevlig helg!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Din tacovariant lät mycket god tycker jag.
      Här skulle det komma regn idag men det uteblev visst, som tur är.
      Detsamma till dig.

      Radera
  4. Vilken härlig dag ni fick och tacos är alltid ett säkert kort tycker jag. En del tycker att det mer är för barnfamiljer men det tycker inte vi :D

    Önskar en fin fredag!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det tycker inte vi heller 😉😄.
      Fin fredag till dig med.
      Kram

      Radera
  5. Taco ska vi bjuds på nästa helg. Trevligt och skönt.
    Härligt med sol! Just nu gått den ner bakom husknuten och de 5 grader som är ute kommer snart göra sig påminda när jag ska trampa hem. Fast våre. är ju ändå snart här
    Kram Kajsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tacos är alltid ett säkert kort.
      Ja, vips så är våren här och sedan går det med en väldig fart.
      Kram

      Radera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.