2022-02-04

Inget fel på den torsdagen

 

Jag tog som vanligt min morgonrunda innan frukosten. Och det var lika fridfullt och skönt som vanligt.

Vädret blev strålande vackert under dagen och värmen steg så det blev sådär ljuvligt skönt med.

På eftermiddagen kom Ulrika och Mats förbi. De skulle få lite hjälp av gubben med sin laptop. Det var något program som saknades i den som gubben installerade åt dem.

Jag hade fixat till en pastarätt och bakat små vita bröd till som man kunde doppa i aiolin.


Godmorgon.



Vi åt på altanen men vi kunde ha suttit på takterrassen. Vädret var ypperligt för det men jag var lite bekväm där.

10 kommentarer:

  1. En icke fungerande dator är så frustrerande :(
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan hålla med dig. Sådant ska bara fungera, punkt slut 😃.
      Kram

      Radera
  2. Vilken ljuvlig pastarätt, det vattnas i munnen. Kraaam Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man tager vad man haver variant blev det igår.
      Kram

      Radera
  3. Gott när man kan hjälpa varandra! Vilken härlig middag du trollade fram.

    Kram och god fredag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är de det.
      Pasta går alltid hem.
      Fin fredag till dig med.
      Kram

      Radera
  4. Håller med ovanstående, det vattnas i munnen när man tittar på matbordet.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vilken underbar morgonbild! :-)

    Ha en skön lördag - även om solen lyser med sin frånvaro så är det ju hyfsat varmt ändå :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man kan inte få ha solen jämt 😟 tyvärr.
      Ha en bra lördag ni med

      Radera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.