2022-02-18

Första sommardagen

 

Vi har haft soligt och varmt ett par dagar nu, men igår levlade det upp ett snäpp till. Det var vindstilla och solen gassade på från en klarblå himmel.

Jag skulle en sväng bort till La Zenia Boulevarden. Jag var klädd i jeans, T-shirt och en collegetröja över den. Men jag hade inte kommit långt innan collegetröjan åkte av och jag tänkte att det skulle ha varit skönare med ett par shorts på .

Gubben hämtade mig på La Zenia när jag var klar och sedan åkte vi vidare till Mercadona för veckohandlingen.

När vi kom hem gick jag upp och lade mig i en solstol på takterrassen och njöt av eftermiddagssolen och min bok.


Bara att njuta av det fina vädret.


En skön promenad i solgasset.



Precis lagom med folk på köpcentret. Men de var säkert på stranden.

10 kommentarer:

  1. Skönt att slippa trängas på Zenia B :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja nu är det härligt! Fast lite kyligare i Jumilla i morse, bara +5 på morgonen. Men tempen steg rätt raskt när vi åkte ut mot kusten till :-)

    Ha en fin fredag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det förstår jag att det kan vara lite längre inåt landet.
      Detsamma

      Radera
  3. Ja, nu njuter vi. Det är underbart med sommartemperaturer.
    Kram och trevlig kväll

    SvaraRadera
  4. Aldrig har jag längtat så mycket till värmen som i går. Men idag sken solen igen. Mys på. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig vinter ni har ;-)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet 😀. Det är så här vintrarna ska vara 😉.
      Kram

      Radera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.