2024-05-19

Lite försening på blogginlägg

 

Igår var det pingstafton och först var det tänkt att vi skulle ta en marknadsöl men vi ändrade på planerna när vi drog ut på frukost och morgonrutinerna. Så vi stannade hemma istället. Det skulle bäddas och fixas i ordning inne hos grannen tills mellanfamiljen skulle komma på natten.

När gubben åkte till flygplatsen så gick jag och Ixa och lade oss. Ixa hörde på natten när gubben och familjen kom, men vi gick inte ut och hälsade då. För som jag tänkte och förstod så var barnen jättetrötta och ville hoppa i säng med en gång.

Så i morse när Ixa och jag hade tagit vår morgonpromenad då fick jag krama om dem allihopa.

P.S. Nu har jag försökt att göra detta inlägg sedan 08.00 i morse. Men nu är det fixat och klart.

Lika glad som alltid när jag möter upp solen.


Mot Playa Flamencastranden.


Den här skalbaggen var Ixa väldigt nyfiken på.



Men hon fick bara titta, inte röra.

10 kommentarer:

  1. Åhh den där soluppgången är magisk!
    Solig kram från Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det kan jag hålla med dig om.
      Kram

      Radera
  2. Jag kan tänka mig att det blir många avbrott nu när de är där. Glada att träffa mormor och morfar såklart. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så är det och de smällarna kan jag ta 😉😁.
      Så underbart att få rå om dem.
      Kram

      Radera
  3. Så klart bloggen hamnar längre ner på prioriteringslistan nu när ni har besök. Fantastisk soluppgång! Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Carin! Tjoho, klanen har kommit! Ha det jättemysigt... och nu får du rå om dem ordentligt och ha det jättekul!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Halloj!
      Ja, det är så mysigt. Och det ska vi ha.
      Kram

      Radera
  5. Så mysigt med barn och barnbarn på besök. Hoppas ni får riktigt fina dagar tillsammans nu!

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.