2024-05-28

Ny vecka

 

Där jag bor nu är barnbarnen lika morgonpigga som sin farmor. Så när jag hade ätit frukost, duschat och blåst håret var klockan bara 08.00. Då gick vi ut och var en stund på gården innan vi satte oss i bilen och åkte till en lekpark som barnbarnen hade önskat att få åka till.

När det var färdiglekt åkte vi till Eko och handlade lite och sedan åkte vi hem och käkade lunch. Efter lunchen blev det lek på gården tills Johanna (mamma) kom hem från jobbet.

Då åt vi mat tillsammans och sedan åkte Martin och jag bort till Therése och familjen i Skärblacka och tog en fika. Så nu har jag fått träffat hela flocken innan jag åker hem igen. Eller nästan hela flocken. För Julia vårt äldsta barnbarn missade jag ju innan jag åkte till Sverige. För hon kom till Spanien och jag åkte till Sverige. Och idag så skjutsade morfar (gubben) henne till Alicante flygplats för hennes hemresa. Så det får bli nästa gång jag är i Sverige. 


Amelia i lekparken.


Och lille Elvis han kan klättra han med.


Jag och Amelia målade tavlor på stenarna som Marry Poppins.

8 kommentarer:

  1. God hemresa! Kram 🇸🇪🇪🇦

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, imorgon bär det av hemåt igen.
      Kram

      Radera
  2. Du har det mysigt hos dina barn och barnbarn.
    Fina bilder du alltid tar. Kram Birgitta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har haft en toppenvecka hos dem alla.
      Tack.
      Kram

      Radera
  3. Vilka härliga bilder på barnbarnen! Så mysigt att du fått träffa alla utom Julia men så blir det ibland. Det kommer fler tillfällen helt enkelt.
    Önskar dig en god hemresa i morgon!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, och det här varit en toppenvecka som jag haft.
      Kram

      Radera
  4. Tänk vad många bra och roliga lekparker det finns! Fina dagar med dina nära, härligt! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det finns många fina lekparker.
      Det här varit en toppenbra vecka jag har haft.
      Kram

      Radera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.