2023-02-02

Onsdagen

 

Gjorde min runda innan frukost och igår var det torrt på marken så det blev löprunda.

Efter frukosten och duschen kom Ulrika och hämtade mig och vi åkte in till Torrevieja. Det blev besök på några Chinobutiker innan vi var nöjda och åkte hemåt igen. 

Eller jag åkte inte hem utan bad Ulrika att skjutsa mig till La Zenia Boulevard för jag hade lite ärenden att uträtta där. Vi har ett barnbarn som fyller nu i februari och presenter ska köpas och skickas hem.

Eftermiddagen och kvällen hände det inte så värst mycket. Utan var var hemma och hade det lugnt och skönt.

Blev lite tv-tittande och datorhäng innan jag hoppade i säng.



Ibland så glöms det bort att knäppas bilder. Och igår var en sådan dag förutom ett snabbstopp och ett bildknäpp när jag sprang nere vid havet. 



6 kommentarer:

  1. Go'kväll Carin! Jag fotar inte varje dag... går bra med några dagar gamla bilder. Vacker soluppgång... såg Ixa och Whiskey på instastory!

    KRAM Anna Channal

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker det är kul om det finns bilder för min egen skull när jag tittar tillbaka i min blogg. Det gör att man kommer ihåg dagen lite mera än om det bara är text. Har väl med åldern att göra, komihåget alltså 🙄😉😀.
      Ja de hade en kul dag ihop vid stranden.
      Kram

      Radera
  2. Ibland kan det dessutom vara skönt att bara låta kameran vila. Men du fick en fin soluppgångsbild. Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Soluppgångarna är sällan jag missar 😉😃.
      Kram

      Radera
  3. Det lät som en bra dag får man väl säga. Även om det inte blev mycket fotograferat så blev det en vacker soluppgång.

    Önskar en god kväll nu!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var bra och jag hittade det jag letade efter.
      Kram

      Radera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.