2023-03-21

Kilometerklick

 

Inget fel på starten på vecka 12 som vi går in i nu. Vi fixade lite ärenden som vi skulle. Planterade lite blommor och var på takterrassen och njöt i solen. Åt middagen där och gick ner när solen började dala.

Min måndagsrunda blev en promenad istället för en löprunda. Så då passade jag på att knäppa ett kort efter varje kilometer som jag gick.

Promenaden blev nere vid havet runt Punta Prima och mot Playa Flamenca.


På väg ner mot N-332:an.


Har precis gått över gångbron och ska vika ner mot havet.


Solen hade kommit upp ordentligt på himlen.


Passerade Punta Prima Beach.


Gick den lilla grusvägen som går parallellt med N-332:an.


Vek ner så jag kom ner till Cala La Moscastranden.


Nu är det bara lite nedför och uppför kvar, så är jag hemma sedan.



Jepp, så var man tillbaka på sin egna lilla gata igen.

6 kommentarer:

  1. Lite hit och lite dit och lite upp och lite ner så är man hemma. 🙂
    Det var en mysig morgonpromenad. Kram 🤩

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite blandad terräng ska det vara 😉😁.
      Kram

      Radera
  2. En trevlig morgonpromenad i fint väder :D

    Kram och god tisdag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den var skön och bra.
      Detsamma till dig.
      Kram

      Radera
  3. Så vacker promenad, kul att få följa med dig! Soligt och varmt, sååå skönt ni har det...
    Ha en fin vecka :)
    Kram från Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite kallt i blåsten och i skuggan. Men bra mycket bättre än snöslask och minusgrader.
      Ha en bar vecka du med.
      Kram

      Radera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.