2024-06-25

Vecka 26

 

Som vanligt en morgonrunda med Ixa innan frukosten. Och när frukosten var i magen blev det en stund vid datorn med en kopp kaffe.

Sedan åkte gubben iväg på sin blomvattningsrunda hos vänner som inte är här just nu. Jag själv tog fram dammsugaren och satte igång och städa vårt lilla hus.

Sen kan man väl säga att dagen var sysslolös med måsten. Utan vi gjorde det vi ville göra. Ja, ni vet ju vad jag gjorde då, en liten teckning såklart. Så snart kan jag skicka vykort till alla på jordklotet 🤣.

Kvällen blev densamma som övriga kvällar är nu när EM fotbollen är på tv:n.


Good morning (sun)starshine 🎵🎶🎵.


Hemmagjorda hamburgare slank ner i magen.

12 kommentarer:

  1. Veckan börjar lugnt. Kanske den slutar lite mindre lugnt. Oavsett vilket så blir den förhoppningsvis bra. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det vet man ingenting om 😁.
      Det tror jag med.
      Kram

      Radera
  2. Hamburgare är alltid ett säkert kort. Är man dessutom forbollsintresserad så finns det att göra :D

    Kram och ha en fin tisdag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det är det.
      Precis, nästan fullt upp på kvällarna nu.
      Detsamma
      Kram

      Radera
  3. Ni hade en bra midsommar, roligt! Hamburgare är aldrig fel. Alltid lika gott, och de hemgrillade sååå goda! Kramar!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var inget fel på den 😊.
      Hemmagjorda hamburgare är bäst 😉.
      Kram

      Radera
  4. Hamburgare går alltid ner. Hemmagjorda är så klart alltid bäst.
    Ha en fortsatt bra vecka nu. Med fotbolls tittande och annat. =)
    Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det tycker jag med.
      Detsamma till dig.
      Kram

      Radera
  5. Ibland är det nog bra att det inte alltid händer massa saker. Säjer jag som ständigt är på gång, men inser också att jag ibland borde bara ta det lugnt. Vi får se när det blir.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är skoj när det rör på sig. Men det är lika skönt när det inte gör det med.
      Detsamma till dig.

      Radera
  6. Du får gärna skicka ett vykort till mig :) Kram

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.