2024-06-17

Sista dagen

Ja, det var det för brorsan igår. De 3 veckorna som han nu hade har nu gått till sitt slut. Men det har varit supertrevliga och mysiga veckor. Men som sagt allt har ett slut. Så även brorsans semester. Så nu är det bara att kolla in en ny flygresa till nästa år igen.

Så igår bestämde vi att vi skulle gå ut och äta middag. Vi hade tänkt att gå till Sunrise och äta. Men när vi kom dit hade de stängt p.g.a. renovering, så vi fick tänka om. Men på samma våningsplan ligger restaurangen La Mafia så vi gick dit istället.

Gubben och jag har inte varit där tidigare, men det var helt okej tyckte vi alla 3. Vi valde olika rätter allihopa. Brorsan en biff, gubben en pizza och jag en pastarätt. Allt var ätbart och kryddat och gott var det med.

När vi kom hem på kvällen körde vi ett sista parti tärning och sedan blev det fotboll innan vi hoppade i säng.

Och i morse (04.00) skjutsade gubben upp brorsan till flygplatsen. Jag och Ixa sa hej då här hemma och gick och lade oss igen.

Inte mycket folk på restaurangen. Men vi var väl en aning tidiga mot vad man brukar gå ut och äta.

Alla var nöjda med sin maträtt.

Ixa tokgillar brorsan. Så hon saknar honom nu.

1. Oj, har han redan varit hos er tre veckor! Ja, tiden går fort när man har roligt. Förstår att Ixa tycker det blir tomt nu då.
    Önskar en bra start på den nya veckan!
    Kram

1. Ja, den gör ju det, tyvärr.
      Ja, det gör hon verkligen.
      Tack och detsamma till dig.
      Kram

2. Oj så snabbt 3 veckor har gått. Härligt med så mycket tid tillsammans i lugn och ro. Kram

1. Det har varit toppendagar som vi haft.
      Kram

3. Hej Carin! Oj, har det gått tre veckor! Kul att ni träffas och umgås, ett plus att Ixa har fått en kompis också.

Må gott och KRAM Anna

1. Halloj!
      Ja, verkligen skoj och vi har alltid haft en toppenkontakt med varandra.
      Så kul att Ixa gillar honom.
      Detsamma till dig.
      Kram

4. Vad härligt att få tre veckor tillsammans! Fint att han lägger flera av sina veckor på sin semester hos er. Förstår att Ixa (och ni) saknar honom nu. Men ett år går fort :) Kram

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.