2024-06-13

Gick till Boulevarden

 

Jag och brorsan tog oss en sväng bort till La Zenia. Jag skulle handla några grejer till flocken där hemma. Som sedan brorsan får ta med sig hem så slipper jag skicka paket till dem. Det är ju lite dyrt med portot när vikten ökar på paketen.

När vi hade gjort det vi skulle så mötte vi upp gubben och Ixa på An Sibin på hemväg. När vi sedan kom hem så tog jag och stekte pannkakor till middag.

Resten av dagen var lös och ledig och den rullade på som alla andra dagar gör. På kvällen blev det EM i friidrott på tv:n. 



Blev en morgonrunda i byn istället för vid havet.

6 kommentarer:

  1. Så smidigt att din bror kan ta hem paketen och du slipper posta dem. Det är ju inte helt billigt numera.
    Önskar en fin torsdag!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är bra att han fixar det åt oss så vi slipper posta dem.
      Detsamma till dig.
      Kram

      Radera
  2. Ja toppen med kurir för paketen. Portot är sjukt dyrt numera. Tråkigt när din bror åker, ni verkar ha haft så mysigt alla tre. Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir jättebra att han har plats i sin väska för lite grejer. Ja, porto är verkligen dyrt nu.
      Dagarna går fort när man har trevligt.
      Kram

      Radera
  3. Smidigt att brorsan tar med sig paketet, hoppas bara inte väskan försvinner :) Pannkakor som är så gott, hrm. nu blev jag sugen, det blir nog det till lunch idag! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det kommer den inte göra. För han åker bara med handbagage som tur är.
      Visst är det. Lika goda varma som kalla.
      Kram

      Radera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.