2024-09-27

Frisk igen

 

Ixa var lite loj i stort sett hela dagen. Men det får man ju lov att vara om man har kräkts kvällen innan. Och idag är hon som vanlig igen. Hon har ätit sin mat och lekt med sin boll, och nu ligger hon och hundsover. Det är skönt att det oftast går över snabbt på hundar när de mått dåligt.

Igår var det torsdag och det innebär om inget annat kommer i vägen så gör vi en veckohandling. Och det gjorde det inte, så Mercadona fick sig ett besök. 

Sedan var det inget mer som skulle göras utan dagen for iväg som den brukar göra, och helt plötsligt så var det kväll igen.

-Jo, jag fick ett kanonerbjudande på att lyssna på ljudböcker för 9,90:-/mån i 2 månader. Men jag hoppar det den här gången. För när ska jag hinna med och lyssna på böcker nu när vi snart ska ut och resa. Då får jag helt enkelt ha med mig en vanlig bok och läsa själv.



Godmorgon.

3 kommentarer:

  1. Så skönt att höra att Ixa är sitt vanliga jag igen. Visst tar det på krafterna med magsjuka och det gäller även för hundar.
    Önskar en fin fredag nu!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Behöver du böcker så hör av dig. Trevlig helg! Kram C

    SvaraRadera
  3. Skönt att det är snabbt övergående, deras illamånde. Tänk om vårt varit lika enkelt. Likadant var det när man hade katt.
    Kram Kajsa

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.