2023-06-15

Sprang runt i värmen

 

Efter alla morgonbestyr och sedan en dusch på det, gick jag bort till La Zenia Boulevarden. Jag skulle nämligen leta efter några presenter till Ellen som snart fyller 6 år. Och igår var det riktigt varmt hos oss här.

Men jag var inte den enda som var där och sprang runt i affärerna. Man kan bara konstatera att den här årstiden spelar det ingen roll om det är kanonhett eller regnar. Det kryllar av folk där oavsett.

Men det gick rätt bra för mig tyckte jag. Jag letade bara efter det som hon önskat sig, och jag tyckte jag lyckades att hitta rätt grejer.

Jag var väl borta i två timmar och när jag kom hem igen var jag väldigt hungrig. Och jag hade redan bestämt vad jag skulle göra för middag. För den hade jag tänkt ut på vägen hem från affärerna.

På kvällen blev det en stund som vanligt vid tv:n. Och igår var det ett nytt avsnitt av Karl-Fredrik som vi tittade på.

Godmorgon till en ny dag.


La Zenia Boulevarden, och på den här bilden ser det inte ut att vara mycket folk. Men det var det.


Kläder och en liten sminkväska med en sminkpalett i.



Skogschampinjonscrepes åt vi.

8 kommentarer:

  1. Det är inte roligt på Zenia Boulevard, fast det tycker jag aldrig iofs. Crêpes är mumsigt. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland kan jag nog tycka det kan vara lite skoj.
      Kram

      Radera
  2. Vilka fina presenter du hittade. Kommer garanterat att bli uppskattade av födelsedagsflickan.
    Vilken god middag det blev för er!

    Kram och god torsdag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det får vi hoppas att det blir.
      Kram och fin torsdag till dig med.

      Radera
  3. Så fina presenter. ÄLSKAR den rutiga blusen!! Hon kommer att bli så glad över alltihopa. Gud så gott med crepes!!! Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det får vi hoppas att hon blir.
      Det var gott och väldigt länge sedan vi åt det.
      Kram

      Radera
  4. Det var väldigt längesen jag åt crepes! Har alltid föredragit att äta pannkakor med sylt och grädde :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var ett tag sedan här med. Och pannkakor med sylt och grädde är inte fel det heller.

      Radera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.