2023-08-19

Fina fredag

 

Vi tog förmiddagen med ro och gjorde ingenting. Men när klockan började närma sig 14.30 gick vi upp till Waldemars och tog en öl tillsammans med Ulrika och Mats.

När vi kom hem igen så fixade vi till allt till middagen och gjorde en fredagsdrink och gick upp på takterrassen. Där satt vi sedan kvar tills det började att skymma.

Såg en thrillerfilm på Netflix "Prey", som jag somnade till. Tänk så skönt man somnar i soffan ibland vid tv:n. Men sängen är bäst i alla fall. Så direkt efter filmen så tog jag kväller och somnade rätt fort igen när jag lade huvudet på kudden.


Cala Cerrada.


På väg mot Punta Prima.


Inte så mycket folk på Waldemars.


Det blev en drink på Ginet som vi fick av grannen. Gin Nostrum, partyis och schweppes pink.



Det blev en plockmiddag.

6 kommentarer:

  1. Så vackra bilder du bjuder på i dag!
    Gott att äta precis som vanligt dessutom :D

    Kram och god kväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack 😊.
      Plockmat är gott.
      Ha en fortsatt fin lördagskväll du med.
      Kram

      Radera
  2. Läskande bilder! Plockmiddag är en favorit här i hos oss. Likaså rester :) Trevlig lördagskväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Plockmat är alltid gott tycker jag med.
      Och restmiddagar är helt okej. För man ska inte slänga mat.
      Ha en fin söndag 😉.

      Radera
  3. Härliga bilder och plockmat är ju toppen tycker jag. Man äter det man gillar. Drinken såg inte så tokig ut den heller. Kraaam Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, och jag håller med om plockmaten.
      Drinken var god.
      Kram

      Radera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.