2024-08-01

En händelselös dag

 

Sista dagen i Juli månad och värmen var väldigt påtaglig igår med. Så lite mañana, mañana var det allt här hemma. Vi höll mestadels till på takterrassen och gjorde ingenting.

När kvällen kom så gick vi ner på altanen och åt middag. Sedan blev det en stund vid datorn innan jag hoppade i säng.


Det är skoj att stå och titta på surfarna, hur glada de blir när de klarar en våg.



Har börjat se en serie (romantisk) på Netflix på datorn som inte gubben är så road av.

"En konstnär finner romantik med en kock i Italien och ger sig ut på en livsförändrande resa av kärlek, förlust, motståndskraft och hopp över kulturer och kontinenter . Detta romantiska drama är baserat på Tembi Lockes bästsäljande memoarbok."

6 kommentarer:

  1. En lugn och skön dag helt enkelt!
    Den serien hade Husse inte heller varit road av kan jag säga ;-)

    Kram och god torsdag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp, den var helt enkelt lugn och bra.
      nej, det är nog ingen karlserie 😂.
      Fin torsdag till dig med.
      Kram

      Radera
  2. Så gött med sådana dagar, just nu längtar jag efter det. här är det så mycket med skörd och OS samtidigt, så tycker inte jag hinner med något :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förstår att det är mycket att ta hand om när man odlar som du/ni gör.
      Då finns det nog knappast plats för något annat.
      Kram

      Radera
  3. När det är för varmt orkar man ingenting, då ör det skönt att bara vara.
    Kram Kajsa

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.